Odpowiedzi

2010-04-09T19:31:14+02:00
Czym dla ptaka są skrzydła,
tym dla człowieka przyjaźń:
wznosi go ponad proch ziemi.

Przyjaciele spotykają się,
aby się lepiej poznać i pokochać.
Przyjaciele są szczęśliwi, gdy się spotykają,
mówią sobie wszystko, kim są i czym żyją.

Przyjaźń to piękny kwiat,
przyjaźń otacza świat,
przyjaźń osusza łzy,
przyjaźń to ja i Ty.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-09T19:31:59+02:00
Jeśli spotkasz przyjaciela,
nie pozwól mu odejść,
dopóki w przyjaźń wierzysz.
Lecz to nie takie proste,
wiele ścieżek wydeptanych,
którymi samotnie trzeba przejść,
może gdzieś tam bratnią duszę spotkać,
ale najpierw wiele rozczarowań zaznać,
samotności w tłumie ludzi.
Gdzie żadne serce nie jest dla Ciebie...
roześmiane twarze, lecz nie w Twoją stronę.
Może na końcu tej drogi ktoś czekać będzie,
i wtedy nazwiesz go przyjacielem...

jest piękny, ale z neta... :-/
pozdrawiam
1 5 1