Chodzi mi o krzyżówkę, pt. Krzyżówka Europejska.
1. Jedno z państw Beneluksu na 10 liter,
2. Cieśnina między morzem Azowskim, a czarnym na 10 liter,
3. Szmaragdowa wyspa na 8 liter,
4. Syrenka jest symbolem Warszawy i ........ na 9 liter.
5. Step Węgierski na 6 liter,
6. Pustynia w Europie na 9 liter,
7. Jedno Z mórz śródlądowych w Europie na 9 liter,
8.Długa zatoka morska głęboko wcinająca się w ląd na 5 liter,
9. Jeden z półwyspów europejskich na 10 liter,
10. Jeden z niemieckich landów na 13 liter,
11. Lawendowy region Francji na 9 liter.
12. Najmniejsza europejska republika w górzystej części Włoch na 9 liter,
13. Jedno z państw Półwyspu Bałkańskiego na 8 liter,
14. Jantar inaczej na 8 liter,
15. Węgierskie "morze" na 8 liter,
16. Miasto leżące w europie i w Azji na 7 liter,
17. Król Hiszpanii na 10 liter,
18. Góry w południowej europie na 7 liter,
19. Miasto kasyn, gry i wyścigów samochodowych Grand Prix (EUROPA)
20. Szkockie miasto na 8 liter.

Proszę o to, aby odpowiedzi były poprawne i wszystkie. Jeżeli ktoś zna odp. na , np. trzy, to proszę o napisanie mi tego w wiadomości prywatnej.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T19:41:48+02:00
1. Luksemburg
2. Kerczeńska
3. Irlandia
4.Kopenhagi
5. Alföld
6. Tabernas
7. Bałtyckie
8. Fiord
9. Jutlandzki
10. Brandenburgia
11. Prowansja
12.San Marino
13.Bułgaria
14. Bursztyn
15. Balaton
16. Stambuł
17.Juan Carlos
18. Apeniny
19. Monte Carlo
20. Edynburg
26 4 26
2010-04-09T19:59:05+02:00
1. Luksemburg
2. Cieśnina Kerczeńska
3. Irlandia
4. Kopenhagi
5. Alfold
6. Tabernas
7. Morze Bałtyckie
8. Fiord
9. Jutlandzki
10. Branderburgia
11. Lourmarin
12. San Marino
13. Bułgaria
14. Bursztyn
15. Balaton
16. Stambuł
17. Juan Carlos
18. Apeniny / Karpaty
19. Monako
20. Edynburg

Mam nadzieję, że to Ci pomoże :)) Powodzenia!
1 4 1