Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T19:41:58+02:00
2n+1 + 2n + 3 + 2n + 5 = 129
6n + 9 = 129
6n = 120
n=20

liczby to:
2n + 1= 2*20+1=41
2n+3 = 43
2n + 5 = 45

Odp.: Szukane liczby to: 41, 43, 45.
1 5 1
2010-04-09T19:43:47+02:00
2n + 1 + 2n + 3 + 2n + 5 = 129
6n =120
n = 20


2n + 1 = 41
2n +3 = 43
2n + 5 = 45
2010-04-09T19:44:27+02:00
2n+1+2n+3+2n+5=129
6n=129-1-3-5
6n=120
n=20

pierwsza liczba 2n+1= 41
druga 43
trzecia 45