Odpowiedzi

2010-04-09T19:44:24+02:00
Najodpowiedniejszymi warunkami do zaistnienia tych zjawisk jest gorący, wilgotny klimat , ilość wody i
ilość CO² .
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T19:48:55+02:00
Szczególny wpływ na przebieg procesów krasowych wywiera klimat. W ciepłym i wilgotnym klimacie rozpuszczanie wapieni jest tak intensywne, że z pierwotnie zwartej powierzchni skał pozostają izolowane, stromościenne wzgórza ostańcowe (mogoty).
3 2 3