Odpowiedzi

2010-04-09T19:54:02+02:00
"Czterej Pancerni" "Pies który jeździł koleją" W pustyni i w puszczy"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T19:54:08+02:00
- z antologii pt"13 kotów" - no niby o kotach, ale było porównanie, że kotu nie zależy, kto go za uchem drapie, że dla niego ważny jest sam akt przyjemności, natomiast pies przywiązuje się do człowieka, niezależnie czy pan napełni mu miskę czy wykopie go za drzwi.
-lassie - film pasuje do tematu;)
-o psie który jeździł koleją - psy przywiązują się do ludzi. dawno czytałam, ale on uratował chyba kogoś