Odpowiedzi

2010-04-09T19:48:39+02:00
Osiagnęła, wielkisukces poprzez wygranie mistrzostw swiata na olimpiadzie w Vancouver. Doszła do tego tylko ciężka pracą i własną pasją do sportu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T19:48:59+02:00
Justyna kowalczyk osiagneła zwyciestwo...dzieki swojej ciezkiej pracy, dla kórej musiała zrezygnowac z wielu marzen...a dzieki temu ma powazanie wsrod ludzi
2 5 2