Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T20:02:05+02:00
A)
r=1/2 a√2 boku kwadratu (a)
a=6√2
p1=2*6√2*6√2=144
p2=4*10*6√2=40*6√2=240√2
Pc=(144+240√2) j²
b)
r=a(bok sześciokąta)
a=6
P1=2*6*(6²√3)/4=2*6*(36√3)/4 po skroceniu =
=2*6*9√3=108√3
P2=6*10*6=360
Pc=(360+108√3) j²
2010-04-09T20:29:38+02:00
B. W sześciokącie foremnym są 4 trójkąty
równoramienne wiec pole podstawy
liczymy:
Pp=6•a√3:4=9√3
Pb=a•H=6•10=60
Pc=2•9√3+6•60=18√3+120 [j²]

a. na załacznikach