Odpowiedzi

2010-04-09T19:58:00+02:00
Czym jest dla ciebie róża
-jest ona dla mnie całym życiem
a czy ją kochasz
-no pewnie i to jeszcze jak
a czy ona odwzajemnia to uczucie
-nie wiem ale raczej tak
podlewam ją podstawiam jej klosz i wgl.


niewiem czy to jest dobrze ale zawsze mozesz poprawić

pozdrowienia i buziaczki :*****
16 1 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T20:05:42+02:00
-Witaj, Mały Książę. Cieszę się, że zgodziłeś się udzielić mi wywiadu. Chciałam Ci zadać kilka pytań.
- Proszę się nie krępować. Jestem raczej otwarty...
- Dlaczego tak bardzo chciałeś poznać inne planety?
- Chciałem zobaczyć, jak wygląda życie innych, dorosłych. Moja planeta jest maleńka, mam tam tak naprawdę tylko Różę. Świat dorosłych zaczął mnie na swój sposób fascynować. Chciałem ich zrozumieć, a przy okazji trochę pozwiedzać.
- Czy Ziemia jakoś szczególnie wyróżniła się podczas twoich podróży?
- O tak, zdecydowanie. Tutaj zrozumiałem, czym jest prawdziwa miłość. Gdyby nie rozmowy z ludźmi na Ziemi, może dalej miałbym nikłe pojęcie albo w ogóle bym go nie poczuł...
- Miłość? Czy to dotyczy twojej róży?
- Tak. Moja róża jest jedyna na świecie.
- Jak myślisz, czym jest ta miłość sławiona w wierszach, poematach?
- Chyba nie ma jednoznacznej definicji miłości. Każdy odczuwa ją na swój sposób i to stanowi jej potęgę. Miłości nie można czuć do wszystkich - to dotyka tylko tej wyjątkowej osoby. Tak jak ja mam Różę, tak inni mają kogoś innego.
- Jak wiele może znieść miłość?
- Wszystko. Prawdziwe uczucie jest silniejsze niż wszystkie przeciwności. To najsilniejsze, najpiękniejsze, co nas w życiu spotyka. Głęboko wierzę, że nie można pokonać miłości, zwyciężyć jej w sobie.
23 4 23