Odpowiedzi

2009-11-03T16:14:10+01:00
Miłość po grób, to miłość do tego stopnia ogromna (w mniemaniu kochających), że przetrwa całe ichnie życie. Natomiast miłość poza grób, to miłość o charakterze ponadczasowym, której ślady można dostrzec także po śmierci kochających.
8 4 8
2009-11-03T16:14:03+01:00
Uczucie jedyne, prawdziwe, dozgonne. Przychodzi nagle i jak tornado wytrąca z rytmu życia. Czasem już na zawsze...

Myślę, że miłość (o ile jest prawdizwa dla obu stron) przetrwać może nawet wtedy, gdy ciało umiera. Może wampiry czy nieumarli zapominają o niej, ale nie wierzę by spojrzawszy swej miłości prosto w oczy bez wyrzutów sumienia mogły zatopić kły w jego/jej tętnicy szyjnej.

8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:16:45+01:00
Sformułowanie miłość po grób rozumiem tak ,że jeśli się bardzo mocno i szczerze kogoś kocha z wzajemnością to tylko grób czyli śmierć może ich rozłączyć.
7 4 7