Dwa zadania PILNE!!! DAM NAJ!!!

1 . Sporządź w skali 1:3 siatkę sześcianu o krawędzi 9cm. oblicz pole powierzchni tej siatki .
2 . narysuj siatkę czworościanu foremnego o krawedzi równej 4 cm . Oblicz pole powierzchni tego czworościanu .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T20:16:39+02:00
Zad 2

P trójkąta jednego = ¼ * a² * √3
P= ¼ * 4² * √3
P = ¼ * 16 * √3
P= 4√3

Pc = 4 * 4√3
Pc = 16√3

te boki w drugim to każdy ma mieć 4 cm.
2010-04-09T20:26:23+02:00
1. Obrazek w załączniku
a=3cm

P=6a²
P=6*3²
P=6*9
P=54cm²

2. Obrazek w załączniku
b=4cm

P=b²*√3
P=4²*√3
P=16√3cm²