Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T20:16:19+02:00
W poniedziałek pojechaliśmy z całą klasą na wycieczkę do Krakowa .Byliśmy na Wawelu i w kościele Mariackim ,bardzo podobał mi się ołtarz Wita Stwosza.Byliśmy też w Sukiennicach i tam spotkaliśmy moją ulubioną aktorkę Krystynę Jandę .Bardzo się ucieszyłam ,koleżanka zrobiła mi z panią Krystyną zdjęcie i dostałam fajny autograf .Obejrzeliśmy cały Kraków i bardzo nam się podobał.Wieczorem wróciliśmy do domu.
2010-04-09T20:21:42+02:00
Dnia 12 kwietnia o godzinie 10:00 wraz z klasą wybraliśmy się na wycieczkę do zoo.Mieliśmy okazję poznać zwierzęta z różnych stron świata. Najbardziej podobały nam lwy oraz ogromne, afrykańskie słonie. Wodny świat i zamieszkujące go stworzenia oglądaliśmy w gdyńskim Oceanarium. Kolorowe rybki, delfiny i rekiny zrobiły na nas największe wrażenie.
Klasowa wycieczka była udana.