Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T20:19:02+02:00
Lenistwo jest źródłem wszelkiego zła. Dlaczego? Już Wam mówię. Umówiłam się z koleżanką, że pomogę jej w referacie na język polski. Miał być na następny dzień. To była środa, gdzieś około godziny 14.00. Umówiłyśmy się na 15.00. Już miałam wychodzić, ale coś mnie podkusiło i zostałam. Nawet do niej nie napisałam SMS'a. Upłynął mi dzień. Na drugi dzień poszłam do szkoły. Wchodze do klasy siadam koło kumpeli, a ta bierze rzeczy i idzie do innej koleżanki. Nie wiedziałam o co chodzi. Ale sie domyśliłam. Ona nie miała referatu i dostała pałę. A ja mam wyrzuty sumienia. I już wiem że lenistwo jest źródłem wszelkiego zła.
2010-04-09T20:20:45+02:00
Lenistwo jest źródłem wszelkiego zła. Od pewnego czasu zaczęłam się odchudzać, iż stwierdziłam, że jestem za gruba. Otóż pewnego dnia nie źle się czułam trochę bolała mnie głowa i miałam zawroty głowy. Ja jednak zbagatelizowałam te objawy i poszłam normalnie do szkoły. W szkole na szóstej godzinie lekcyjnej wylądowałam u pielęgniarki, gdyż zrobiło mi się słabo. Leżałam na leżance i czekałam aż mi przejdzie, lecz nie przeszło i pielęgniarka wezwała pogotowie. Wzięli mnie do szpitala i musiałam w nim leżeć przez minimum następny tydzień. Okazało się, że mam anoreksję. Codziennie dostawał kroplówki i zastrzyki. Tak mi właśnie wyszło lenistwo.