Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T20:16:50+02:00
Okres drgań wahadła nie zależy ani od masy kulki, ani od kąta wychylenia wahadła. Zależy tylko od tego, jak długa jest nić wahadła. Trzeba pamiętać, że jest to prawdziwe tylko dla małych wychyleń wahadła.
2 4 2
2010-04-09T20:25:36+02:00
Zgadzam sie w zupełności z porzednikiem ! Mam dlaciebie jedną rade :
ja miałem take samo zadanie , napisałem to samo co kolega tylko zrobiłem do tego małe proste doświadczenie na lekcji : wziąłem stoper stworzyłem w możliwie najprostrzy sposób wachadło fizyczne ( rysik do ołowka technicznego 0.5 i na koncu opakowania od rysików jest mała dziórka - tam włożyłem ten rysik i miałem gotowe wachadó fizyczne ) i z pomocą kolegi zmiuerzyliśmy czas wychyleń - tylko trzeba to przećwiczyc ponieważ inaczej będzie problem z włączeniem i wyłaczeniem stopera w odpowiednim czasie ale opłacało się dostałem 6 za poprawną odpowiedz i udowodnienie tego doświadczeniem !!!
1 5 1