Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T20:21:07+02:00
,,żegnaj szkoło,,
,nowe życie zacząć czas,,
,,koniec roku,,
2010-04-09T20:23:55+02:00
Maryla Rodowicz - Ale to już było

Była tez taka " Chce tu zostac "Farby chyba



2010-04-09T20:30:12+02:00
Więc może ja podam takie:

Kombii - Pokolenie
Manchester - Ostatni raz
Verba - Tamte dni
Marek Grechuta - Dni których nie znamy
Maryla Rodowicz - Ale to już było
Feel - to długa rzeka
Piosenka na zakończenie roku szkolnego (na wrzucie tak pisze)
Artur Rojek - Cisza i wiatr
Elektryczne Gitary - to już jest koniec
Vox - Szczęśliwej drogi już czas
Szymon Wydra - Życie jak poemat
OT.TO - WAKACJE