Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T20:27:34+02:00
2.Rozmowa chłopca z babcią.

-Dzień dobry pani!
-Witaj, chłopczyku.
-Może pani w czymś pomóc?
-Jeśli masz czas prosiłabym Cię, byś pomógł przejść mi przez jezdnię.
-Jasne! Pomogę pani! Prosze wziąść mnie pod rękę.
-Dziękuję Ci. JKesteś naprawdę miły. Rodzice muszą być z Ciebie dumni.
-Och, niech pani nie przesada. poprostu chcę pomagać. No jesteśmy. Może jeszcze w czymś pomóc?
-Jeżeli możesz pomóc mi wejść na ten stopień bedę bardzo wdzięczna.
-Nie ma sprawy. pomogę pani.
-Dziękuję. Może pójdziesz ze mną? W zamian za pomoc poczęstuję Cię szarlotką domowej roboty.
-Dziękuję. Skusze się na ciasto.
4 3 4
2010-04-09T20:30:01+02:00
Dziś byłam u babci!Robiłam dużo ciekawych rzeczy.
Babcia opowiadała mi różne baśnie i legendy...
Nawet jedna z nich mi się spodobała była to:
,,Syrena"-legenda pochodząca z warszawy........
Rysowałam ilustrację do tej legendy....

Moja babcia jest bardzo fajna:)
Wow to żeś się rozpisała po prostu.... BRAVO! -,-