Prosze o przetłumaczenie tych tekstów.



Die Produkte sind alle zu teuer.Nur Leute mit relativ hohem Einkommen können sie sich leisten und außerdem Weiß man auch nicht so recht, ob sie wirklich so gesund sind, wie erzahlt wird.

Na ja, ich finde es wichtig, dass man auf die Qualität des Essens achtet,auch wenn es manchmal ein bisschen teurer ist.“Der Mensch ist, was er isst.“-sagt man doch.

Viele Krankheiten lassen sich vermeiden oder auch besser behandeln, wenn man zu gesundenLebensmitteln greifit.In Obst und Gemuse aus kontrolliert ökologischem Anbau stecken mehr Vitamine und Mineralstoffe als in den Produkten aus konventionellem Anbau.Deswegen kaufen meine Eltern nur in Bioläden ein.

Also , ich kaufe keine Bioprodukte,aber meine Mutter,Neulich habe ich Bio-Käse gegesen,aber ich habe keinen Unterscheid gemerkt.

Bioprodukte kommen meist direkt vom Feld auf dem Tisch.Und das ohne lange Transpotrwege.Man vermeidet dabei Lärm und Abgase.Viele Biolebensmittel stammen aus der Region und passen in die Saison.Die Waren sind frisch,aromatisch und gesund.

2

Odpowiedzi

2009-11-03T16:21:05+01:00
Produkty są Drogie. wiele osób, których dochody są stosunkowo wysokie stać i zresztą również nie wiem, czy rzeczywiście są tak zdrowe, jak to powiedział.

Cóż, myślę, że ważne jest, że jeden zwraca uwagę na jakość żywności, nawet jeśli czasem jest nieco droższy. "Człowiek jest tym, co zje."-Mówią, że.

Wiele chorób można zapobiec lub traktowane jeszcze lepiej, kiedy ma sie odpowiednie leki .Wiekszosc owoców i warzyw z certyfikowanych ekologicznych upraw podać więcej witamin i składników mineralnych niż w produktach tradycyjnych . Namów rodzicow kupowania tylko w sklepach ze zdrową żywnością.

Cóż, nie kupują produkty ekologiczne, ale moja mama na drugi dzień zjadłem ekologiczne sery, ale nie zauważyłem żadnej różnicy.

Produkty ekologiczne są najczęściej bezpośrednio z pola na stół.i bez długich Transportów .Maja uniknąć hałasu i zanieczyszczen. wiele żywności ekologicznej pochodzi z jednego regionu i pasują do produktów . są świeże, aromatyczne i zdrowe.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:23:05+01:00
Produkty są drogie.tylko osób, których dochody są stosunkowo wysokie stać i zresztą również nie wiem, czy rzeczywiście są tak zdrowe, jak to powiedział.

Cóż, myślę, że ważne jest, że jeden zwraca uwagę na jakość żywności, nawet jeśli czasem jest nieco droższy. "Człowiek jest tym, co zje."-Mówią, że.

Wiele chorób można zapobiec lub traktowane jeszcze lepiej, kiedy zdrowej żywności.w owocach i warzywach z certyfikowanych ekologicznych upraw podać więcej witamin i składników mineralnych niż w produktach tradycyjnych upraw.Zatem kupić u moich rodziców tylko w sklepach ze zdrową żywnością.

Cóż, nie kupują produkty ekologiczne, ale moja mama na drugi dzień miałem ekologiczne sery, ale zauważyłem żadnej różnicy.

Produkty ekologiczne są najczęściej bezpośrednio z pola na stół.I bez długich transportów.Jeden uniknąć hałasu i układ wydechowy.Wiele żywności ekologicznej pochodzi z regionu i pasują do produktów Sezonowych.One są świeże, aromatyczne i zdrowe.
1 1 1