Odpowiedzi

2010-04-09T20:35:40+02:00
Ania z zielonego wzgórza , ten obcy , sachem , bajki robotów , przypadki robinsona cruzoe , akademia pana kleksa ...
dalej nie pamietam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T20:43:47+02:00
Z 4 klasy lektury to :
- ,,Pinokio"
-,,Opowieści z Narni"

Z 5 to :
-,,Przygody Tomka w krainie kangurów"
-,,Chłopcy z Placu Broni "
-,,Ania z Zielonego Wzgórza "
-,,Przygody Tomka Sawyera"
-,,W pustyni i w puszczy "