Rolnicy chronią swoje uprawy przed różnymi zwierzętami, które lubią ziarna i młode rośliny.Takim sposobem ochrony przed niepożądanymi gośćmi są strachy na wróble. Jak sądzisz jakie zwierzęta mogą odstraszać z pol i działek?


Proszę o szybką odp

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T20:40:12+02:00
Strach na wróble może odstraszyć:
-wróble,
-wrony,
-szpaki,
-dzięcioły (rzadko)
oczywiście itp. ptaki które zrzerają zboże>:
licze na naj>:
14 4 14
2010-04-09T20:40:47+02:00
Strachy mogą odstraszyć różnego rodzaju ptactwo np; wróble, wrony, szpaki itd. Są one pożyteczne ale nie koniecznie to ptactwo się ich boi. Kiedyś w dawnych czasach ludzie mieli dużo strachów teraz gdzieniegdzie widać na polach, Też pożyteczne są związane kilka puszek do siebie i powieszone na jakimś kiju.
moim zdaniem nasi przodkowie dali nam przykład odstraszania ptactwa
7 3 7