Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T20:39:22+02:00
100g-3,8 g białka
340g-x

x=12,92 g

ODP. w 340 g jogurtu jest 12,92 g białka
3 2 3
2010-04-09T20:39:53+02:00
100 g jogurtu zawiera 3,8 g białka. Ile białka jest w 340 g jogurtu?

100g - 3,8g
340g - x

x= 3,8*340/100
x= 12,92g

Odp. W 340 g jogurtu znajduje się 12,92 g białka.
2 3 2
2010-04-09T20:40:24+02:00
100 g - 3,8 g
340 g - x


100x = 340 razy 3,8
x= 340 razy 3,8 przez 100

x= 1292 podzielic przez 100

x= 12,92

w 340g jogurcie jest 12,92 g białka
2 3 2