Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:18:36+01:00
Boże,dziękuje Ci za kościól i naukę.W kościele jest ołtarz na którym mieszkasz.Dziękujemy.Chwale Ciebie Panie,Chwale Ciebie Panie i wywyższam i wywyższam wznosze w góre twoje ręce.
1 5 1
2009-11-03T16:19:47+01:00
Boze prosze cie miej w opiece kosciol pielgrzymujacy, jego duszpasterzy oraz wiernych. Daj mu madrosc by byl madrzejszy, wiare by wierzyl mocniej, prawde by byl mocniejszy w prawdzie. amen
1 5 1
2009-11-03T16:46:48+01:00
Mudlmy się o kościół święty aby zawsze dobrze uczył poznawać boga