Odpowiedzi

2010-04-09T21:17:01+02:00
Avatar: Leona Lewis- I see you
Step up: Low -Flo Rida feat. T-Pain
CIACHO :Tomasz Karolak - Danuta Stenka - Joanna Liszowska - Tomasz Kot - Marta Żmuda-Trzebiatowska - Marcin Bosak - Marieta Żukowska - Paweł Małaszyński - Ciacho
Majka: Ala boratyn- Nie pytaj mnie
Ala boratyn -sms
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T21:23:29+02:00
1. Celine Dion- My heart will go on (Titanic)
2. Cherish- Killa (Step Up 2)
3. Whitney Houston- I will always love you (Bodyguard)
4. Sean Paul & Kesha Cole- Give it up to me (Step up)
5. Natalia Oreiro- Cambio dolor (Zbuntowany anioł)
6. Afromental- Pray 4 love (Kochaj i tańcz)
7. Alicia Keys- No one (27 sukienek)
8. Ania Dąbrowska- Nigdy nie mów nigdy (Nigdy nie mów nigdy)

Na przykład takie znalazłam. Mam nadzieję, że się przyda :)