Odpowiedzi

2010-04-09T21:14:26+02:00
X-waga ptaka
y-waga piłeczki

y=x+0,9
2x=y+0,7
x+0,9=2x-0,7
x=1,6
y=2,5
2010-04-09T21:18:08+02:00
X- waga piłeczki
y- waga ptaka

y=x-0.9
2y=x+0.7

y=x-0.9
2(x-0.9)=x+0.7

y=x-0.9
2x-1.8=x+0.7

y=x-0.9
2x-x=0.7 +1,8

y=x-0.9
x=2.5

y=2.5-0.9
x=2.5

y=1,6
x=2,5

oczywiście w gramach i miały to być układy równań stąd te przerwy odpowiednie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T21:19:23+02:00
X-ptak
y-piłeczka


y-0,9g=x
2x=y+0,7g
y-0,9g=x
2(y-0,9g)=y+0,7g
y-0,9g=x
2y-1,8g=y+0,7g
y-0,9g=x
2y-y=0,7g+1,8g
y-0,9g=x
y=2,5g
2,5g-0,9g=x
y=2,5g
x=1,6g
y=2,5g