Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T21:29:30+02:00
Znajdź liczbę niewymierną x, która jest mniejsza lub równa -2 i liczbę niewymierną y, która jest mniejsza od -4, i liczby te (x i y) po wymnożeniu dadzą nam liczbę wymierną

x;y∈IW
x≤-2
y≤-4
xy∈W

-√12-√2≈-4,87
-√12+√2≈-2,05

(-√12-√2)*(-√12+√2)=12-2=10
1 5 1
2010-04-09T21:39:36+02:00

Np.
x = -4 +√2 ≤ -2 oraz y = -4 -√2 < -4
x*y = 14
1 5 1