Odpowiedzi

2009-11-03T16:20:07+01:00
Hah no ja tylko mogę podsunąć myśl opisz na przykład :
pewnego dnia byłam w cyrku zdarzyło się coś..... i dlatego tak to zapamiętałam. ( niekoniecznie musisz napisać prawdę!) ;D
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:57:42+01:00
Pewnego, upalnego dnia położyłam się na balkonie aby się trochę poopalać. Leżałam w okularach przeciwsłonecznych, w krótkich spodenkach i Topie. Nagle zasnęłam. Obudził mnie dzwonek do drzwi. Przypomniałam sobie że umówiłam się z tym przystojniakiem z drużyny piłkarskiej. Nie widziałam co mam zrobić, otworzyłam drzwi a chłopak zaczął się głośno śmiać. Nie wiedziałam o co mu chodzi, podeszłam do lustra i zobaczyłam byłam cała czerwona! I zostały nieopalone ślady po okularach na oczach ! Wskoczyłam do łazienki i zrobiłam gruby makijaż. Zrobiło mi się lżej na sercu. Pomyślałam że gorzej już być nie może. Obiecałam sobie że już nigdy nie położę się w słońcu.



Mimo tego że jest 12 zdań, myślę że się przyda
[ chyba że jesteś przeciwnej płci xdd]
9 4 9