Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T21:39:53+02:00
Boże polecenia "Wyjdź" jest dla mnie świętym poleceniem. ponieważ wypowiada je osoba święta i bardzo ważna w moim życiu. Wiem ze Bóg mnie kocha i prosi mnie o wyjście w dobrym celu. Bóg zawsze mnie hcroni i nie chce mnie skrzywdzić więc prosi mnie o wyjście ale tylko w dobrym zamierze. Oczywiście czy to spełnię zależy ode mnie. Ale ja kocham Boga i mu ufam dlatego spełnię to bo wiem że chce dla mnie jak najlepiej.

Mam nadzieję że pomogłam
Pozdro ;)
3 3 3
2010-04-09T21:40:28+02:00
Słowo wyjdz moze oznaczać opuszczenie swoich słabosci,grzechów.
5 3 5
2010-04-09T22:03:55+02:00
Abram miał wyjść ze swojej ziemi rodzinnej, by udać się do ziemi obiecanej. Nie wiedział jak długo będzie musiał iść, czy zawsze będzie miał pod dostatkiem pożywienia i wody, ani czy będzie bezpieczny w czasie wędrówki. Jednak zaufał Bogu. Dla mnie Boże polecenie ,,wyjdź" oznacza bezkresne zaufanie Bogu, choćbym tego nie rozumiał i targały mną różne sprzeczne myśli.
8 4 8