Antylopa moze biec przez kilka minut z prędkością 95km/h . Pewną odległość pokonała z tą prędkością w ciągu 6 minut.Następnie przebiegała jeszcze raz taki sam odcinek z prędkością 60km/h.Ile kilometrów łącznie przebiegała antylopa i w jakim casie pokonała tę odległość ?
Licze na odpowiedź ! :) :P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T21:40:36+02:00
A) 95 km/h
60 min=95km więc 6 min = 95:10
6min - 9.5 km

60km/h
[1h] 60 min - 60 km
1 min - 1km
9.5 km = 9.5 min

cała droga
9.5km+9.5km = 19 km
Odp. Antylopa przebiegła 19 km
1 4 1
2010-04-09T21:43:01+02:00
6min/60 min=0.1h
v=s/t s=vt
s1=95*0.1=9,5km
s=2*9.5=19km

t=s/v
t1=9.5/60
t1=9,5 min
t=9,5+6=15.5 min