Odpowiedzi

2010-04-09T21:45:16+02:00
1. chce zarobi c wiedzej pieniedzy, uwazaja ze nadaja sie lepeij do kierowania firma, chce rozwijac skrzydla, nie chce pracowac dla kogos
2.uważam , zę nie jest mozliwy dlatego ze karjowy rynek do produkcji na masowa skale jest za maly
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T21:49:09+02:00
Ja myślę tak jeżeli człowiek byłby bezwzględny itd to mógł by tak zrobić sam dla siebie łowić itd pszenice uprawiać ale no cóż bożkiem numer 1 tego świata są pieniążki ;[