Odpowiedzi

2010-04-09T21:44:08+02:00
- jeść 3 posiłki dziennie i podjadać między nimi.
- jeść dużo warzyw i owoców a unikać tłuszczów i słodyczy.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T21:45:14+02:00
1.Picie płynów przed posiłkiem albo 2 godziny po posiłku.
2.Dokładne gryzienie i przeżuwanie spożywanego pokarmu.
3.Spożywanie produktów z niskim indeksem glikemicznym.
4.Zażywanie dużej ilości ruchu na świeżym powietrzu.
5.Unikanie nadmiernej ilości cholesterolu.
6.Umiar w spożywaniu masła i margaryny.
3 1 3
2010-04-09T21:45:54+02:00
Spozywanie jak najbardziej roznorodnych produktow.
spozywanie produktow zbozowych jako glownego xrodla kalorii
wypijac codziennie co najmniej 2 duzych szklanek mleka
spozywanie miesa z umiarem
codziennym jedzieniu owocow i warzyw
ograniczenie spozycia soli
unikanie alkoholu
5 2 5