1. podaj 3 antonimy do słowa piękno
2. pomóżcie ... ! Muszę napisać opowiadanie, a wgl nie mam pomysłu ... wystarczy jak podpowiecie mi jakiś pomysł .i już sobie poradzę ... na temat :
'' Zredaguj, utrzymane w konwencji fantastycznej opowiadanie, w którym wykorzystasz motyw smoka. Wprowadź do niego dialog i opis."
Proszę o pomoc .!!

3

Odpowiedzi

2010-04-09T22:02:08+02:00
1. Brzydota, okropność, tragiczność.
2. (...) Statek wylądował na planecie odległej od Ziemi o ok. 300 lat świetlnych. Pasażerowie z wahaniem i obawą wychodzili ze statków. Pierwszą rzeczą jaką można było dostrzec było wielkie wzgórze, a w nim wyryta równie olbrzymia jama. Co to za potwór tu mieszka? - pytali zdziwienie pasażerowie (...) - to tylko fragment, gdzieś tak do środka opowiadania
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T22:02:49+02:00
1.brzydota, brak urody/wdzięku/uroku, niezgrabność, oszpecenie,
szpetota, obrzydliwość, ohyda, paskudztwo, szkaradność


2. sądzę, że mogłabyś napisać o smoku w współczesności. np. smok atakuje Londyn... Wojsko z nim walczy... Okazuje się że smok mieszka w pewnej górze gdzie pilnuje skarbów z dawnych wieków np. korony dawnych królów itp.

  • Użytkownik Zadane
2010-04-09T22:03:10+02:00
1. uroda, czar, gracja, powab, urok, wdzięk, atrakcyjność, elegancja, estetyka (masz jeszcze więcej :p)
2. Pomysł? hmm.. A może, coś typu: "że gdy weszłeś na strych, otwierając starą książkę, znalazłeś się w krainie smoków, krainie pełnej magii. Idziesz obejrzeć tajemniczą krainę i na swojej drodze spotykasz ogromnego smoka...". Dalej sobie wymyśl, że np. zaprzyjaźniasz się z nim lub toczysz walkę, itp.
Opis: opisz smoka! ;p a dialog, np. rozmawiasz z nim.