Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T22:10:22+02:00
ILO - International Labour Organization, organizacja, która zajmuje się sprawami prawniczymi,
WHO - World Health Organization, Światowa Organizacja Zdrowia, Celem jest współpraca między państwami w dziedzinie ochrony zdrowia i zwalczania chorób.
Niebieskie hełmy - rozejm pokój
1 5 1
2010-04-09T22:11:31+02:00
A)International Labour Organization
b)World Health Organization
c)Wojska ONZ
1 3 1
2010-04-09T22:12:25+02:00
A) ------
b) Światowa Organizacja Zdrowia
c)niebieskie hełmy- wojska ONZ
1 1 1