Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:23:03+01:00
Jak sie śmiać

1. musisz znależc powód
2. weż głęboki wdech najlepiej nosem (bedzie śmieszniej)
3 zacznij sie chichotać, połóż sie na podłoge i powatrzaj około minuty
4. jak ci przejdzie nigdy nie zaataniawiaj sie z czego sie śmiałes (może to zniszczyc cały efekt)
54 4 54
2009-11-03T16:35:23+01:00
Instrukcja jak się śmiać
1.Kiedy usłyszysz coś śmiesznego otwórz usta
2. Cały czas powtarzaj hahaha
3.Troche przymruż oczy
4.Wyginaj się do przodu , do tyłu na lewo i na prawo
5.Jak chcesz możesz się popłakać , nie jest to konieczne
58 4 58