Odpowiedzi

2010-04-09T22:32:19+02:00
Ponieważ są one niezbędne do normalnego życia, bez nich nie byli byśmy zdolni do szybkiej pracy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T22:33:59+02:00
Ponieważ cukry to węglowodany. Węglowodany to np. glukoza i insulina, czyli najprostsze cukry. Ten cukier wędruje przez krew do naszych komórek pobudzając je do pracy. Dzięki temu nasz organizm dostaje "paliwo" dlatego ma więcej energii.
2010-04-09T22:38:44+02:00
Cukry (węglowodany) dostarczają nam energii, ponieważ pobudzają nasz organizm do życia(do pracy). Sa niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania. Są materiałem energetycznym.