Siema mam pare zadań od matmy :
Zad.1 Zapisz w postaci wyrażenia algebraicznego liczbę dwucyfrową,ktorej:
a) cyfra dziesiatek jest x , a cyfrą jednosci jest y :.....
b) x jest cyfrą jedności, a y jest cyfrą dziesiątek:......
wskazówka 64=6*10+4 , 728=7*100+2*10+8
Zad.2 Zapisz trzy kolejne liczby całkowite
a)nastepujące po liczbie całkowitej n:......
b)poprzedzające liczbę całkowitą n :......

3

Odpowiedzi

2010-04-09T22:38:05+02:00
A 10x+y
b 10y+x
2
n+1 n+2 n+3
n-1 n-2 n-3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T22:38:26+02:00
1.
a
10x+y
b)
10y+x

2.
n, n+1, n+2, n+3
n, n-1, n-2, n-3
2010-04-09T22:40:45+02:00
A)48=4*x+y
b)56=5*y+x
2.
a)n+1;n+2;n+3
b)n-3;n-2;n-1