Odpowiedzi

2010-04-09T22:41:14+02:00
Care to elaborate - zechcieć opracować w szczegółach
elaborate w swoim znaczeniu skomplikowany :)

nie wiem czy o to chodzi ale po mojej myśli coś takiego :) a dziewczyna może nie wiedziała o co chodzi bo nie zna takiego języka xD

2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T22:41:54+02:00
To znaczy żebyś podała szczegóły dlaczego tego nie lubisz a nie pisała ogólnikowo
3 5 3