Odpowiedzi

2010-04-09T23:24:40+02:00
1) 16 województw

2) dolnośląskie - 2878410
kujawsko-pomorskie - 2066136
lubelskie - 2166213
lubuskie - 1008481
łódzkie - 2555898
małopolskie - 3279036
mazowieckie - 5188488
opolskie - 1037088
podkarpackie - 2097338
podlaskie - 1192660
pomorskie - 2210920
śląskie - 4654115
świętokrzyskie - 1275550
warmińsko-mazurskie - 1426155
wielkopolskie - 3386882
zachodniopomorskie - 1692271

3) dolnośląskie - 19 946,77
kujawsko-pomorskie - 17 971,69
lubelskie -25 122,50
lubuskie - 13 987,88
łódzkie - 18 218,96
małopolskie - 15 182,79
mazowieckie - 35 558,14
opolskie - 9 411,67
podkarpackie - 17 845,73
podlaskie - 20 187,01
pomorskie - 18 310,22
śląskie - 12 333,51
świętokrzyskie - 11 710,20
warmińsko-mazurskie - 24 173,35
wielkopolskie - 29 826,51
zachodniopomorskie - 22 892,48

powierzchnia w km²
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-09T23:25:32+02:00
2010-04-10T00:28:44+02:00
1.ile jest województw?? JEST 16 WOJEWÓDZTW.
2.ile mieszkańców jest w danym województwie?
3. ile mierzą te województwa (km,m,cm)
Dolnośląskie -2878410 ludnośc,19 946,77 km ²
Kujawsko-pomorskie-2066136 ludnośc,17 971,69 km²
Lubelskie-2166213 ludnośc,25 122,50 km²
Lubuskie-1008481 ludnośc,13 987,88 km²
Lódzkie-2555898 ludnośc,18 218,96 km²
Małopolskie-3279036 ludnośc,15 182,79 km²
Mazowieckie-5188488 ludnośc,35 558,14km²
Podkarpackie-2097338 ludnośc,17 845,73 km ²
Podlaskie-1192660 ludnośc, 20 187,01 km²
Pomorskie-2210920 ludnośc,18 310,22 km²
Śląskie-4654115 ludnośc,12 333,51 km²
Świętokrzyskie-1275550 ludnośc,11 710,20 km²
Warmińsko-mazurskie-1426155 ludnośc,24 173,35 km²
Wielkopolskie-1426155 ludnośc,29 826,51 km²
Zachodniopomorskie -1692271 ludnośc,22 892,48 km²