Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T23:10:20+02:00
Herezja to poglądy sprzeczne z podstawowymi założeniami i naukami religii. Pojęcie to odnosi się głównie do religii chrześcijańskiej, jednak czasem stosuje się je także w odniesieniu do innych religii.
5 4 5
2010-04-09T23:12:44+02:00
Herezja jest to pogląd w sprawach religijnych.Jest on niezgodnych z nauką kościoła.
5 4 5
2010-04-09T23:37:03+02:00
W starożytności mianem tym określano autonomiczne szkoły filozoficzne. Pojęcie to zostało zaczerpnięte z chrześcijaństwa.
4 2 4