Odpowiedzi

2010-04-09T23:16:54+02:00
Przede wszystkim w tym dniu jestem na mszy świetej w kościele, przyjmuję też komunię, spędzam ten dzień z rodziną i nie sprzątam, nie piorę itp.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-09T23:32:31+02:00
W siódmym dniu czyli w Dniu Pańskim uczestniczę w eucharystii spędzam ten dzień z rodzina, staram nie pracować się ponieważ mamy pracować 6 dni a w siódmym dniu mamy czcić Boga.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T23:43:50+02:00
Rano wstaję odmawiam pacierz,po śniadaniu idę z rodzicami na mszę św.,w której biorę czynny udział.Po mszy św. wszyscy razem udajemy się do domu,tam spędzamy czas rozmawiając ze sobą.W tym dniu nikt z nas nie wykonuje prac porządkowych,nie robimy po południu zakupów w sklepie .Jesteśmy wszyscy razem rodzice i dzieci.
przepisze to tylko troche zmienie