Odpowiedzi

2010-04-10T00:43:55+02:00
Czesc Łukasz.

Pisze do Ciebie po to żeby zachęcić Cię do przeczyania książki pt. Pamiętnik Narkomanki. Warto jest przeczytac tą książkę ponieważ można się z niej wiele nauczyć. W Pamiętniku Narkomanki opisana jest historia młodej dziewczyny która zaprzyjaźniła się z niewłaściwymi ludzmi którzy skutecznie nakłaniali ją do sporzywania narkotyków. Nie będę Ci opisywał całej książki ponieważ gdy zechcesz ją przeczytać będzie Cię ona nudzila gdyż znasz jej treść.
Mam nadzieje że po tym lisice przeczytasz tą interesjącą książkę. Można się z niej wiele nauczyc.

Karol
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T00:58:02+02:00
W prawym górnym rogu: miejscowość i data

Drogi Bartku!

Co u Ciebie? Mam nadzieję, że wszystko dobrze. Przepraszam, że tak długo nie odzywałem sie, ale pisałem Ci wcześniej, że w tym miesiącu będę bardzo zajęty. Miałem bardzo duzo nauki i roznych dodatkowych zajeć, jednak teraz znalazlem trochę wolnego czasu.
Piszę do Ciebie, bo chcialbym Ci polecic pewną ksiazke autorstwa Barbary Rosiek. Mozliwe, ze o niej slyszales, bo przeciez o jej ksiazkach "Pamietnik Narkomanki" czy "Kokaina" bylo glosno. Ta pierwsza byla moją szkolą lekturą. Myslalem, ze bedzie to ksiazka nieciekawa i nie wciagnie mnie. Mylilem sie jednak. Nie jest to jakas "wyssana z palca" historia. Rosiek sama przezyla problem narkomanii. To nie tylko autorka lektury, to takze jej glowna bohaterka. Poza tym nie mowi ona tylko o nalogu, porusza takze wiele innych istotnych tematow. Pojawiaja sie tam: pragnienie akceptacji, bunt, walka, samotnosc, slabosc, swiadomosc jak i nieswiadomosc umierania i rodzenia sie
od nowa. To bardzo istotne sprawy, nie da sie zaprzeczyc. Podkreslony zostal fakt jak bardzo narkotyki niszcza umysl i cialo. Jednak nasza bohaterka nie poddala sie i walczyla. Niesamowity jest to, ze udalo jej sie. To dowod na to, ze warto miec sile do walki, probowac pokonac tak silny nalog. Ksiazka pokazuje nam jeszcze bardzo wazna rzecz: to jak nalog zmienia nasze zycie, wyraca je do gory nogami, a pozniej stacza na samo dno. Dlatego mozna ta powiesc uznac za pewnego rodzaju przestroge w chwili gdy ktos zaproponuje nam narkotyki lub gdy z wlasnej woli bysmy chcieli po nie siegnac.

Jak widzisz to lektura naprawde godna przeczytania. Bardzo pouczajaca i poruszajaca sprawy istotne, szczegolnie dla nas - mlodych, dorastajacych ludzi, na ktorych wszedzie czyhaja pokusy, ktorym coraz wiecej z nas ulega. Niestety. Mysle, ze podzielasz moje zdanie, ze dzieki temu pamietnikowi mozemy sie wiele nauczyc. Po co mamy popelniac bledy, ktore przez nami popelniali inni i tak zawziecie nas przed tym przestrzegaja? Zachecam Cie wiec do przeczytania tej ksiazki w wolnej chwili i mam nadzieje, ze napiszesz mi jakie byly Twoje wrazenia oraz jak Ci sie podoba. Zycze Ci udanego weekendu i z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz od Ciebie.

Podpis w prawym dolnym rogu
2 5 2