Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:30:59+01:00
,, Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą'' - nie marnujmy czsu na kłótnie z kimś, niezgodę czasem może się tak stać iż nie zdążymy się z nią pogodzić i już zawsze będziemy się tym dręczyć
,, Zostaniesz w naszych sercach na zawsze'' - osoba zmarła jest najczęściej osobą którą znaliśmy, lubiliśmy, kochaliśmy itp. pomimo tego iż umarła t opozostanie w naszych sercach i pamięci już zawsze. Ilekroć przyjdziemy ją odwiedzić na cmentarzu tyle razy będziemy przypominać sobie te chwile które was cieszyły, które przerzyliście razem.
2 5 2
2009-11-03T19:58:05+01:00
1. Tak chciał Bóg
2. Wieczny odpoczynek...
3. Ave Maria
4. Wola Twoja Panie
5. Jezu ufam Tobie
6. Niech spoczywa w pokoju
1 5 1