Odpowiedzi

2009-11-03T16:28:36+01:00
Paprocie - Długosz królewski
Osmundaceae
Acrostichopteris
Skrzyp: bagienny, błotny, polny
Widłak: bambimór, goździdty, jałowcowaty
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:34:50+01:00
Paprocie-długosz królewski,nasięźrzał pospolity,,języcznk zwyczajny,pióropusznik strusi
widłaki- widliczka,poryblin jeziorny, poryblin kolczasty,widłak jałowcowaty
skrzypy-skrzyp polny, skrzyp leśny, skrzyp polny,skrzyp błotny,skrzyp bagienny
1 1 1
2009-11-03T16:56:23+01:00
Skrzypy: skrzyp polny , skrzyp olbrzymi , skrzyp leśny

Widłaki: Widłak goździsty, Widłak jałowcowaty , Widłaczek (widłak) torfowy.

Paprocie: Długosz królewski, Pióropusznik strusi, Podrzeń żebrowiec.