Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T08:41:26+02:00
Dopisek piszemy na końcu wiadomości to jest takie coś jak w listach PS.
1 5 1
2010-04-10T08:50:30+02:00
Post Scriptum. Czegoś takiego nie powinno się stosować w listach elektronicznych, może Twój nauczyciel tego nie wie. Stosuje sie to w listach pisanych recznie, by nie skreslac koncowej czesci listu by cos dopisać. Ale w e-mailu wystarczy wcisnąć backspace..
1 5 1
2010-04-10T09:10:18+02:00
Dopisek na koncu jak sama nazwa wskazuje. To takie mailowe PS

licze na naj;)
1 5 1