1. Jaki powinien byc nasz stosunek do własności prywatnej?
2. Napisz dlaczego chrześcijanin nie może być obojętny na kradzież
3. Wyjaśnij słowa,,Mając życie od Ducha, do Ducha się też stosujemy"
4. Napisz, jakie postacie Kościoła stawia nam za wzór do naśladowania w Adwencie i dlaczego
5.Uzasadnij, że Kościół jest znakiem zbawienia człowieka
6. Napisz co dla Ciebie znaczą dziś slowa,, I od tej godziny uczeń wziął Ją do siebie"
7. Ułóż modlitwe, która bedzie wyrażała prośbe o świętość życia"




Za rozwiązanie wszystkich zadań daje naj :) pozdrawiam i czekam na odpowedz

2

Odpowiedzi

2010-04-10T09:34:54+02:00
Niestety umiem odpowiedziec tylko na 6 pytanie
moim zdanie "I od tej godziny uczeń wziął ją do siebie to znaczy ze ona zmarła i ze bog ja wziął do nieba.

moze i to prawda ale nie jestem pewna
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T09:42:39+02:00
1. Powinniśmy cenić czyjęś rzeczy prywatne, szanować je jak swoje, dbać o nie jak swoje i w pewnych sytuacjach chronić je jak swoje.
2.Chrześcijanin nie może być obojętny na kradzież.W siódmym przykazaniu jest wyraźnie powiedziane: NIE KRADNIJ . jeśli ktoś kradnie czy nawet pomaga w krzadzieży łamie przykazanie.
3. jeśli dostalismy zycie od ducha, powinniśmy przynajmniej w małym stopniu Go nasladować i brać z niego przykład.
4. Za wzór w adwencie Kosciół stawia nam męczenników.
5. Kosciół jest drogą do zbawienia, ponieważ poprzez modlitwę, spowiedź, eucharystię przybliżamy sie do Boga.
6.Czyje to są słowa i w jakich okolicznościach wypowiedziane, bo nie bardzo mogę załapać??
7Panie Boże, niech Twa jasność i dobro zgładzi moje grzechy, a świętość życia, którą od Ciebie chciałbym otrzymać będzie wiecznie trwac
2 5 2