Odpowiedzi

2010-04-10T09:38:21+02:00
Dar umiejętności możemy wykorzystać np. pomagając innym
ponieważ jak mamy przykładowo dar pocieszania to możemy pocieszać ludzi którzy są przybici albo możemy to też wykorzystać do zarobku zostając psychologiem i robiąc to za pieniądze
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T09:39:05+02:00
Dar umiejętności to ważny dar który Bóg przekazał nam abyśmy go poszerzali.
W życiu codziennym pełni on bardzo ważną rolę, ponieważ każdy z nas potrzebuje ich do wykonywania najprostszych czynności. Np. do nauki, tam też trzeba umiejętności czytania, pisania itd. Każdy z nas jest wyjątkowy poprzez to co posiada w sobie, poprzez to jakie ma umiejętności. Dlatego powinniśmy szanować swoje dary umiejętności, bo to wielki dar od Boga.
2 5 2
2010-04-10T09:39:05+02:00
Bóg każdego z nas obdarował jakąś umiejętnością. Jedni już wiedzą jaka ona jest, drudzy dopiero ją poznają. Jeżeli ktoś ma talent nie powiennien go ukrywać tylko starać się robić wszystko by rozwijać się w danym kierunku. Jak już wspomniałam każdy ma jakieś umiejętności nie powinnien ich ukrywać, lecz pokazać światu. Np.: gdy ktoś ładnie śpiewa niech zapisze się do szkoły muzycznej lub idzie do słynnego serialu "Mam talent" może zostanie odkryty i zostanie gwiazdą. Warto spróbować, bo to może być życiowa szansa. :)
1 5 1