Napisz nazwy terytoriow zdobytch przez Bolesława Ch.
w wyniku trwających wojen z niemcami do Polski przyłączono na zachodzie 1.________ i 2.__________. Po wyprawie wojsk polskich pod wodzą Bolesłąwa Chrobrego do stolicy rusi-kijowa - przylączono do polski połozone na wshodzie 3.___________. Na pewien czas włączono do Polski rówież położone na południu 4._____________.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T09:44:32+02:00
1. Milsko
2. Łużyce
3. Grody Czerwieńskie
4. Czechy, Morawy i Słowację
2010-04-10T09:45:42+02:00
1. Milsko
2.Łużyce
3. Grody Czerwieńskie
4. Czechy, Morawy i Słowację

(nie wiem czy dobrze)