Odpowiedzi

2010-04-10T10:01:35+02:00
.... i pił pyszczy sok owocowy . a ż nagle przyleciała mewa i go wystraszyła i uciekł.............
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T10:01:55+02:00
Młody staruszek opalał się na plaży kwaśnego morza i jadł słoną czekoladę. Nagle spadł na niego gorzki deszcz.Przestraszony młody staruszek zerwał się z drewnianego koca i pognał co sił w nogach do swojego namiotu zrobionego z liści sosny.
Chodziło o coś takiego?
5 5 5