Przetłumacz na j.polski:

Oh! Dis donc, c'est interessant! J'appelle tout de suite Bernard, mon frere... On peut participer ensemble.
Samedi apres-midi...
Mince!
Ca, c'est mon frere, Bernard!
Aie! Aie!
Sans blagues?
Le jeu est tres facile, on vous donne le premier indice. Il faut suivre la piste pour trouver les autres. Vous etes prest? Allors, bonne chance a tous!
Attention! Vite! Attrape le papier!
Pardon, madamme! Desole...
Cinq minutes plus tard
Fais voir! ... Allez tout droit jusqu au bout... trouvez le magasin ou on fait le pain... Ah, oui! La boulangerie, c'est au bout de la rue de serves. Allons-y! Tiens! Voici le delixieme indice... Tout pres de l'eglise saint sulpice, cherchez votre troisieme indice... Ou se trouve, l'eglise saint sulpice?

Tekst pochodzi z książki 'Extra 1'. Komiks Monsieur Catastrophe, str. 54.
Z góry dziękuję.

2

Odpowiedzi

2010-04-10T10:05:16+02:00
O Hej, to ciekawe! Zadzwonił Bernard, mój brat ... Mogę uczestniczyć razem.
Sobota po południu po ...
Fiu!
To jest mój brat, Bernard!
Och! Och!
Nie żartujesz?
Gra jest bardzo łatwa, dostaniesz pierwszy trop. Musimy postępować zgodnie z torem, aby znaleźć innych. Jesteś pewien? Allori, powodzenia dla wszystkich!
Uwaga! Pospiesz się! Chwycić papier!
Przepraszamy, tytuł Pani! Przepraszam ...
Pięć minut później
Pokaż mi! ... Idź prosto aż do końca ... znalejdz sklep lub używane do chleba ... Ach, tak! Piekarnia znajduje się na końcu ulicy zastrzeżeń. Dalej! Hej! Oto wskazówka ... Bardzo blisko do kościoła St Sulpice, znajdziesz trop trzeci ... Gdzie znajduje się kościół Saint Sulpice?
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-10T10:35:08+02:00
O Hej, to ciekawe! Zadzwoń Bernard, mój brat ... Mogą uczestniczyć razem.
Sobota po południu po ...
Fiu!
To jest mój brat, Bernard!
Och! Och!
Nie żartujesz?
Gra jest bardzo łatwa, dostaniesz pierwszy trop. Musimy postępować zgodnie z tropem, aby znaleźć innych. Jesteś (...)? Allori, powodzenia dla wszystkich!
Uwaga! Pospiesz się! Chwycić papieru!
Przepraszamy,z Panią! Przepraszam ...
Pięć minut później
Pokaż mi! ... Idź prosto aż do końca ... znajdź sklep lub chleb ... Ach, tak! Piekarnia znajduje się na końcu ulicy zastrzeżeń. Ruszajmy! Hej! Oto druga wskazówka ... Bardzo blisko do kościoła Św. Sulpice, znaleźć trop trzeci ...

Gdzie znajduje się kościół Św. Sulpice?
1 5 1