Rozwiąż krzyżówkę.

1. Rzeka, która utworzyła rozlewiska (bagna) na Nizinie Podlaskiej.
2. Lasy często zalewane wiosennymi przyborami wód , występują w Puszczy Białowieskiej.
3. Poleski ....................... Narodowy.
4. Największe miasto na Nizinie Podlaskiej.
5. Rozległe nieckowate obniżenie terenu otoczone wzniesieniami.
6. Rzeka płynąca przez Warszawę.
7. Najniższa warstwa lasu.
8. Obszar chroniony mniejszy niż park narodowy.
9. Zwierzę podlegające ochronie w Puszczy Białowieskiej.
10. Bardzo żyzne gleby.

3

Odpowiedzi

2010-04-10T10:12:23+02:00
1.Biebrza
2.Łęgowe
3.Park
4.Białystok
5.Kotlina
6.Wisła
7. ŚCIÓŁKA
8. REZERWAT
9. ŻUBR
10.CZARNOZIEMY
85 4 85
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T10:16:38+02:00
1. Biebrza
2.łęgi
3. Park
4. Białystok
5. kotlina
6.Wisła ;)
7.ściółka leśna
8. rezerwat
9. żubr
10.czarnoziemy
75 4 75
2010-04-10T10:37:59+02:00
1.Biebrza
2.łęgi
3.Park
4.Białystok
5.kotlina
6.Wisła
7.ściółka leśna
8.rezerwat
9.żubr
10.czarnoziemy
mam nadzieję że pomogłem;D
86 4 86