Odpowiedzi

2010-04-10T10:17:02+02:00
W której części Finlandii występuje dużo jezior?
W południowej (Pojezierze Fińskie)
W której części Finlandii występują lasy?
Też na południu.
5 5 5
2010-04-10T10:19:06+02:00
Na zachodzie są jeziora około 6tys. , a na wschodzie albo w środkowej części kraju są lasy, ale lasy proszę sam/a sprawdź bo już nie pamiętam. ;)
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T11:06:44+02:00
1) na południu
2)na południu i zachodzie(chyba)

mam nadzieje że pomogłem;D
5 4 5