Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:47:34+01:00
* czerwony + zielony daje żółty,
* czerwony + niebieski daje purpurowy ,
* zielony + niebieski daje turkusowy,
* czerwony + zielony + niebieski daje biały.
14 3 14
2009-11-03T17:29:57+01:00
Czerwony i zielony : takie szaro-bury, ale bardziej na szary.
Niebieski i czerwony: [ użyłam mocnego niebieskiego] wyszedł czarny.
Niebieski i zielony : wgl się nie zmienił wyszło zielony.
Czerwony, zielony i niebieski: również PRAWIE czarny . -,-
15 4 15