Odpowiedzi

2010-04-10T10:29:20+02:00
Siła wyporu bierze się z tego że gęstość cieczy w której się znajdujemy jest większa od naszej gęstości a wiadomo że jeśli jest większa od naszej to unosimy się po niej
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • zyso
  • Początkujący
2010-04-10T10:31:05+02:00
Powodem powstawania siły wyporu jest fakt, że ciśnienie w płynie zmienia się wraz z głębokością – im głębiej tym większe ciśnienie. Ponieważ jednak zanurzone ciało ma pewne rozmiary, a w szczególności pewną wysokość, to inne ciśnienie działa u góry ciała, a inne przy jego dolnej powierzchni.
8 3 8